zondag 5 juni 2011

'Strips in Gelderland' wordt 'Gelders striparchief'


Beste S.i.G.-lezer,

Zo'n viereneenhalf jaar geleden begon ik 'Strips in Gelderland' omdat ik plezier had in bloggen, maar het beu was om alleen maar over mijn eigen werk te schrijven. Inmiddels ben ik het ook beu om te schrijven over Gelderse strips en heb ik besloten om de naam 'Strips in Gelderland' om te zetten naar 'Gelders striparchief'. Ik plaats geen nieuwe berichten meer en ga voor mezelf nadenken over een ander, niet-stripblog. Bij deze wil ik alle medewerkers danken voor hun bijdrages!

Kitty's News Network kunnen jullie overigens gewoon hier blijven volgen.
En Dirkjan hangt tegenwoordig hier uit.

Mars Gremmen

11 opmerkingen:

Herman Roozen zei

Spijtig.
Bedankt voor de prachtige jaren.

Otto zei

Erg jammer, ik zal het missen.
Bedankt voor alle jaren leesplezier.

Anoniem zei

Bedankt voor je inzet!
Jammer dat Strips in Gelderland nu stopt. Altijd plezierig om te lezen.
Frans.

Emma zei

Tragisch, maar heel erg bedankt !

Mars Gremmen zei

Dank voor de dankjes!

Roel Venderbosch zei

Mars! Superbedankt voor de toffe site!
En heel netjes dat je 'm niet zacht hebt laten doodbloeden, maar in het vervolg niet op je eigen houtje dit soort zware beslissingen nemen hoor.

Wil je nog feestelijk op een platte kar door Nijmegen getrokken worden als dank?

Mars Gremmen zei

Hij was al aan het bloeden. Ik zag geen andere optie dan ter plekke, keihard euthanaseren!

Voor die feestelijke platte kar houd ik me aanbevolen.

Niquicho zei

Bedankt voor je blogs! Ik zag op het forum van Stripster dat je al aan je volgende project bent begonnen... :-)

Mars Gremmen blog zei

Hallo Niquicho,

De Mars op het Stripsterforum is een andere Mars dan ik.

Niquicho zei

Aah, dank voor de verheldering. Ik had niet verwacht dat er 2 mensen met die naam in de stripscene zouden rondlopen.

Mars Gremmen blog zei

Ik ook niet...!