maandag 2 mei 2011

Interviews met de makers van de Stripkrant - Deel 2: Robby van der Meulen

Door BNS-STRIPKRANT REDACTIE

Je was direct al enthousiast om in de redactie te stappen voor de tweede BNS-Stripkrant, vertel er eens wat over?
Vorig jaar ben ik naar een vergadering van de Beroepsvereniging Nederlandse Stripmakers (BNS) gegaan om te kijken of deze vereniging iets voor mij was. Op die vergadering kreeg ik de indruk dat de BNS zinvolle dingen doet voor de strip in Nederland. Gaandeweg raakte ik steeds enthousiaster en kreeg ik de behoefte wat bij te dragen. Toen kwam de stripkrant ter sprake. Deelnemen aan de redactie leek me een goede manier om de stripwereld wat beter te leren kennen. Zo ben ik nu in het bezit van het telefoonnummer van Michiel van de Pol en heb hem zelfs gebeld. Een droom die uit kwam, ook al nam hij niet op.

Ga je een strip leveren voor Stripkrant 2?
Klik hier om verder te lezen.

Geen opmerkingen: