vrijdag 8 oktober 2010

Nieuwe boekjes Rob Derks

Onlangs verschenen er verschillende nieuwe boekjes van, door en/of met Rob Derks (ik dus).
Zoals ik al eerder meldde hebben we onze muzikale avonturen van Fred van Honderloo onder weten te brengen bij Uitgeverij Kluitman. En zodoende liggen alle vier de deeltjes in een lekker fris jasje in de boekwinkels. En speelgoedwinkels. En warenhuizen.
Daarnaast heb ik een bundeling gemaakt van verschillende muziekportretten die ik o.a. voor Zone 5300 heb gemaakt. Dit boekje heet Rob 'n' Roll Hall of Fame en is verschenen in een gewone uitvoering en een gelimiteerde uitgave met houten omslag (oplage: 30 stuks!).
Verder is er een boekje uit met de stripjes over de Balloons. Deze strip maakte ik samen met René Leisink voor Stripnieuws.

Meer informatie op mijn eigen Pakje Bakmeel blog!