dinsdag 28 september 2010

BNS Stripkrant [2]

Grappig gesprek over de BNS Stripkrant in VPRO's De Avonden gisteravond! Als de interviewer meldt dat hij de pagina van ene Mars Gremmen 'iets minder mooi' vindt, wordt hij onmiddellijk terechtgewezen door Alex van Koten, Gerben Valkema en Ger Apeldoorn, die hem haarfijn weten uit te leggen dat die pagina me een partij kunstzinnig is van heb ik jou daar! Kijk, aan zulke collega's heb je tenminste wat! (Nou blijft de clou van mijn strip natuurlijk behoorlijk slap en heb ik die kunstzinnigheid van Krazy Kat geleend... maar toch... doe het maar eens na. Denk ik dan. Nietdanjatoch!) Misschien zijn er hier overigens nog wat kranten te vinden. En straks breng ik een stapeltje naar bibliotheek De Mariënburg in Nijmegen. Maar mijn eigen bijdrage kun je ook gewoon hieronder lezen.

2 opmerkingen:

Emma zei

Interviewers zijn barbaren !

Anoniem zei

En de bieb zag er fleurig uit met de gratis kranten.

Roel