woensdag 3 februari 2010

Cartoonbattle regio Stedendriehoek


Middels een cartoonwedstrijd daagt de GGD Gelre-IJssel jongeren tussen de 12 en 19 jaar, in de regio Stedendriehoek* uit een cartoon of strookjesstrip te maken over jongeren en alcohol. Eén van de prijzen is een strippakket van jurylid Mars Gremmen. Als ik niet zo'n oude man was en die boeken niet allang in mijn kast had staan dan zou ik zo meedoen...! De andere juryleden zijn Inge de Wit (GGD Gelre-IJssel), collega Kees de Boer en Stripbeurs Arnhem-organisator Frans Meijer.
Alle genomineerde cartoons worden geëxposeerd op de Stripbeurs Arnhem, op 17 en 18 april 2010 in Hotel Haarhuis. Je kunt je cartoon tot 31 maart 2010 insturen.

Op de Minderdranklekkerfris-website vind je alle informatie over de battle. Zet hem op!

*De gemeenten Apeldoorn, Brummen, Deventer, Epe, Heerde, Lochem, Voorst en Zutphen.

1 opmerking:

MICHAEL zei

ik heb hieraan meegedaan!!!
en ik zit in de top 3!!!