maandag 26 maart 2007

Eric de Noorman 60 jaar [3]

De Eric de Noorman-spandoeken worden binnenkort van de muren gepeuterd en/of getrokken. Een goede reden om naar Arnhem af te reizen om voor de laatste maal nog wat foto's van de hommages te maken. De felle zon maakte het fotograferen niet makkelijk, bovendien hield mijn accu er veel te snel mee op, dus jullie moeten het met slechts vier foto's doen.


De meester zelf. (Mag daar wat mij betreft gewoon blijven hangen.)


Drie van de vijf schattige Flo'tjes.


Languit liggend op de grond met je hoofd in een kuiltje komt Gleever's spandoek nog best wel een beetje imposant over.


Deze mag onderhand wel weg.

Vorige week ontvingen alle mensen die betrokken waren bij de totstandkoming van het eerbetoon aan Eric de Noorman onderstaand boekje van Stichting Hans G. Kresse. Prachtig vormgegeven, stampvol plaatjes en lekker weglezend. Aanrader! (Nee, ik word hier niet voor betaald.) Bijgevoegd zat het Eric de Noorman-oblong-boekje De Romeinse Helm.



Ter afsluiting van dit berichtje nog even een woeste Kresse-Pep-cover:

3 opmerkingen:

Carel G. Verbeek. zei

Hallo Mars,

Op de valreep laat ik je nog even weten, dat ik enorm heb genoten van de vele activiteiten die Stichting Kresse-Strips-Arnhem heeft georganiseerd als een hommage aan Hans G. Kresse.
En ik ben het volledig met je eens, dat er minstens één banner van Eric de Noorman moet blijven hangen. Er is terecht heel veel publiciteit aan gegeven en de uitgaven rondom de evenementen zijn prachtig! Ik leg er een dossier over aan, dat al gedeeltelijk op www.ericdenoorman.nl is verschenen. Hopelijk krijgt ook het vele andere werk van de tekenaar eens zoveel aandacht.

Dank voor je weblog en je aandacht,

Carel G. Verbeek.

Mars Gremmen zei

Met veel plezier gedaan, Carel!

Anoniem zei

ik vind het maar niks hoor